Overslaan en naar de inhoud gaan

Joris van Heukelom begint voor zichzelf

Joris van Heukelom, Director Digital Publishing bij Sanoma Media, verlaat na 3,5 jaar de uitgeverij en wordt partner bij MakerStreet.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Joris van Heukelom, Director Digital Publishing bij , verlaat na 3,5 jaar de uitgeverij en wordt partner bij MakerStreet. Daarnaast begint hij samen met Jim Stolze het Founder Institute.

related partner content for mobile comes here

Samen met Stolze rolt Joris van Heukelom vanaf juli het Founder Institute in Nederland uit. Dit instituut, ondersteund door Sanoma Media, helpt innovatieve mensen concrete stappen te zetten richting een start-up. Daarnaast wordt van Heukelom partner bij MakerStreet, een Amsterdams bedrijf dat digitale mediagerelateerde producten en diensten creëert en bouwt.

Michiel Buitelaar, COO Digital Sanoma Media: 'Van Heukelom heeft een belangrijke rol gespeeld in het groter en professioneler maken van Sanoma's digitale netwerk. Hij heeft commercie en content weten samen te voegen. Zowel zakelijk als persoonlijk vind ik het jammer dat Van Heukelom vertrekt. Ik begrijp echter zijn drijfveren goed en waardeer dat hij zijn pioniersgeest de ruimte geeft. Ook ben ik blij dat we al aan het concretiseren zijn hoe we verder gaan samenwerken.'

Joris van Heukelom: 'In mijn volledige carrière heb ik tot nu toe maar op één plek lang en zeer graag gezeten, dat was bij MTV. Binnenkort zijn dat er twee. Eind 2007 heb ik kennis gemaakt met Sanoma en anno 2011 staat er een stabiel, krachtig en uiterst professioneel bouwwerk. De digitale tak van Sanoma Media met alleen maar geweldige mensen. Ik ben zeer dankbaar dat ik hier aan heb kunnen meebouwen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in