Intermediairs chatten live met Fortis ASR


Met de chatfunctie kunnen de tussenpersonen live vragen over de software stellen aan de marketingmedewerkers van Fortis ASR.
Met het marketinginstrument DMonDemand kunnen intermediairs snel e-mailings en DM-campagnes samenstellen, waarvan men de inhoud zelf kan bepalen. De tool kan segmenteren naar doelgroep en alle uitingen zoveel mogelijk op de huisstijl van het betreffende kantoor afstemmen. Fortis ASR neemt vervolgens de complete handling over.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe vragen die de marketingspecialisten van Fortis ASR krijgen, zijn met name praktisch van aard: vragen over het systeem en inhoudelijke vragen over het concept. ‘We hebben tot nu toe 140 chatsessies gehad en de reacties zijn erg positief’, aldus Paul Top, E-marketing consultant bij Fortis ASR.
Fortis ASR is sinds oktober 2005 de overkoepelende merknaam voor de verzekeraars AMEV, Stad Rotterdam en Woudsend.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid?