Overslaan en naar de inhoud gaan

Intermediairs chatten live met Fortis ASR

Financiële dienstverlener Fortis ASR heeft een marketingtool gelanceerd waarmee de aangesloten intermediairs zelf marketingcampagnes…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de chatfunctie kunnen de tussenpersonen live vragen over de software stellen aan de marketingmedewerkers van Fortis ASR.

related partner content for mobile comes here

Met het marketinginstrument DMonDemand kunnen intermediairs snel e-mailings en DM-campagnes samenstellen, waarvan men de inhoud zelf kan bepalen. De tool kan segmenteren naar doelgroep en alle uitingen zoveel mogelijk op de huisstijl van het betreffende kantoor afstemmen. Fortis ASR neemt vervolgens de complete handling over.

De vragen die de marketingspecialisten van Fortis ASR krijgen, zijn met name praktisch van aard: vragen over het systeem en inhoudelijke vragen over het concept. ‘We hebben tot nu toe 140 chatsessies gehad en de reacties zijn erg positief’, aldus Paul Top, E-marketing consultant bij Fortis ASR.

Fortis ASR is sinds oktober 2005 de overkoepelende merknaam voor de verzekeraars AMEV, Stad Rotterdam en Woudsend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
deimann

?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in