Overslaan en naar de inhoud gaan

Initiative begint creatieve hub Initiative Tomorrow

Jasper Admiraal en Joey Hullegie leiden de creatieve tak van het mediabureau.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Nieuw bij Initiative Tomorrow zijn Jasper Admiraal (ex Dentsu Aegis en Kumpany), Arthur Schotsborg (ex TBWA en G-Star) en Chris Römer (ex Dentsu Aegis).

related partner content for mobile comes here

Directeur business development Admiraal runt samen met creatief directeur Joey Hullegie (ex TBWA\Neboko en Selmore) de nieuwe hub. 

Nieuw soort bureau
Léonie Koning
, managing director van Initiative: “Met Initiative zijn we in de afgelopen twee jaren een nieuwe weg ingeslagen. We zijn creativiteit aan het gebruiken om nieuwe kansen te creëren voor onze klanten. Dat begon vanuit media, maar we doen het tegenwoordig op alle facetten van marketing communicatie. We hebben steeds meer klanten die ons briefen op alleen een doelstelling met aan ons de vraag: hoe kunnen we dat realiseren? Initiative Tomorrow is de creatieve hub die centraal staat in al die trajecten. Het werk dat we nu maken past bij een nieuwe wereld, waarin marketing en communicatie fundamenteel anders zijn. Wij initiëren verandering en begeleiden onze klanten in die transformatie. Daar hoort werk bij dat voorbij media of reclamebureau gaat.&;

Volgens Koning wordt Initiative daarmee een nieuw soort bureau. &;Een bureau dat voor merken kansen creëert in cultuur, maar dan altijd resultaat gedreven en altijd op basis van kennis. We worden een mix tussen media- en reclamebureau, maar dan 2.0. Dus niet alleen de voordelen van volledig geïntegreerd werk, maar ook nog eens oplossingen die onze klanten helpen serieuze stappen naar morgen te zetten.&;

Centraal in de organisatie
Joey Hullegie: ‘In de wereld van Tomorrow betekent creativiteit niet langer alleen een grappig filmpje of een pakkende slogan. Creativiteit is niks anders dan slimme oplossingen waarmee je kansen creëert die ervoor zorgen dat je er morgen ook nog bent. Als je zo in de wedstrijd zit, verzin je hele andere oplossingen voor je klanten. Dat is niet altijd super technisch of geavanceerd. Dat kan best in een traditioneel medium. Maar dan doen we het wel anders dan de rest, waardoor het meer impact realiseert, zoals afgelopen jaar met Gifvertising voor Autodrop.
In de Tomorrow van onze klanten worden content, partnerships, influencer marketing en formats belangrijker dan advertising.’

Jasper Admiraal: ‘Het grote verschil met andere bureaus is dat Initiative Tomorrow centraal in de organisatie van Initiative opereert. Creativiteit ontstijgt daarmee het niveau: mediabureau dat reclamebureautje speelt. Creativiteit beïnvloedt de totale dienstverlening. Alle output doorstaat daarmee de toets: leuk dat het vandaag optimaal resultaat oplevert, maar helpt het me ook om klaar te zijn voor morgen?
Onze klanten zijn enthousiast over deze totaalpropositie. We zijn werk aan het maken voor bestaande klanten zoals bijvoorbeeld Zuivelhoeve, Verstegen, Miele en Grohe. Maar we zien ook steeds vaker dat we pitches winnen met de gezamenlijke propositie, zoals recent Vente-exclusive.com.&;

Foto: Joey Hullegie (links) en Jasper Admiraal

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in