Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoes hoofd strategie TribalDDB

TribalDDB Amsterdam benoemt Antoinette Hoes tot hoofd strategie en breidt het strategieteam verder uit.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoes (foto rechts) was managing director en strategy director van Leylines, het bureau voor interactieve strategie. Vanuit die functie werkte ze de afgelopen jaren voor bureaus als Indie, Saatchi & Saatchi, MediaMonks en TribalDDB.

related partner content for mobile comes here

Miranda van Gendt start als strategy planner met ervaring als internetmanager bij L'Oréal en Beiersdorf. Ze werkte als strateeg voor diverse bureaus en was als medeoprichter betrokken bij Space Innovators Collective voor total experience design.

De versterking van de strategiefunctie bij TribalDDB gaat volgens Hoes zorgen voor ‘campagnes die nog meer profiteren van een naadloze aansluiting tussen strategie en creatie.’

Jacco ter Schegget, managing director TribalDDB, laat weten: ‘We willen zorgen voor een sterk fundament voor de verdere internationale groei van het bureau.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in