
Hoes (foto rechts) was managing director en strategy director van Leylines, het bureau voor interactieve strategie. Vanuit die functie werkte ze de afgelopen jaren voor bureaus als Indie, Saatchi & Saatchi, MediaMonks en TribalDDB.
Miranda van Gendt start als strategy planner met ervaring als internetmanager bij L'Oréal en Beiersdorf. Ze werkte als strateeg voor diverse bureaus en was als medeoprichter betrokken bij Space Innovators Collective voor total experience design.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDe versterking van de strategiefunctie bij TribalDDB gaat volgens Hoes zorgen voor ‘campagnes die nog meer profiteren van een naadloze aansluiting tussen strategie en creatie.’
Jacco ter Schegget, managing director TribalDDB, laat weten: ‘We willen zorgen voor een sterk fundament voor de verdere internationale groei van het bureau.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee