Overslaan en naar de inhoud gaan

Het PR Bureau start samenwerking met Hutspot Amsterdam

Het PR Bureau gaat een samenwerking aan met Hutspot, een innovatief platform voor creatief talent.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hutspot biedt ontwerpers, kunstenaars en ondernemers de kans om op een laagdrempelige manier hun producten te presenteren aan een groot publiek. Dit gebeurt onder meer in twee grote conceptstores aan de Van Woustraat en de zojuist geopende Rozengracht in Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

Door de samenwerking beschikt Het PR Bureau over winkelruimte waar merken, media en artiesten worden gepresenteerd en exclusieve producten tijdelijk worden verkocht. De overeenkomst loopt voor minimaal een jaar.

Ruim baan voor merkbeleving

Op 1 december opent Hutspot wegens groot succes van de eerste concept store op de Van Woustraat, zijn tweede zaak aan de Rozengracht in Amsterdam. Dit moment is tevens de kick-off van de samenwerking tussen Het PR Bureau en Hutspot.

Ruben Cusell van Het PR Bureau: ‘Het is een volgende stap in onze strategie om met retailers samen te werken bij de introductie van producten of imagocampagnes bijvoorbeeld. Hutspot biedt ons de kans om te experimenteren, zowel met eigen events als met innovatieve producten van onze klanten.’

Ontmoetingen

Veel merken die online actief zijn hebben nu behoefte aan een fysieke ontmoetingsplek, aldus Cusell. ‘Verder is het geweldig om jonge talenten, in welke discipline dan ook, zo’n podium te kunnen bieden. Wij vinden Hutspot helemaal van deze tijd: laagdrempelig, actueel en relevant. Iedereen met een goed idee kan binnen een paar weken zijn collectie, design of ander creatief product presenteren.’

Ook Nick van Aalst, medeoprichter van Hutspot verheugt zich op de samenwerking. ‘Als tegenprestatie in de samenwerking krijgen we advies van de creatieven en strategen van Het PR Bureau. We hebben de behoefte om verder te praten over de ontwikkeling van Hutspot als merk.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in