Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken lanceert Sites van Troje voor WK

Marco en Marko zijn al een tijdje bezig op internet om stiekem aandacht te vragen voor de actiesite van Heineken voor het WK Voetbal.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag werd de pas gelanceerd.

related partner content for mobile comes here

Hollands Geheime Wapen is het WK premium van Heineken dat vanaf 22 mei bij een elftal Heineken-blikjes (retail) of elftal bier (horeca) verkrijgbaar is. Dit Duitse jagershoedje annex luidspreker, is Heinekens wapen voor het WK.

Het is allemaal wel weer met veel aandacht gemaakt. Het verhaal is dat Marco en Marko zijn ingeschakeld om bij mogelijke WK tegenstanders gevoelige informatie los te krijgen. Met deze info in combinatie met de jagershoed moet Nederland de tegenstanders op het WK op de knieën kunnen krijgen.

Op 1 mei is in veertien landen een Marco en Marko site gelanceerd. Deze zogenaamde 'Sites van Troje' waren helemaal opgezet in de taal van de (mogelijke) tegenstanders. Om goed te kunnen supporten vroegen Marco & Marko om tips.

De geheime informatie die ze hebben verzameld is per land gebundeld en te vinden op www.heineken.nl. Marco en Marko gaan nu naar Duitsland om hun operatie voort te zetten. Via onder andere Telegraaf.nl en Oranje.nl zijn hun avonturen tijdens het WK dagelijks te volgen.

Hollands Geheime Wapen wordt via een campagne - met inzet van televisiecommercials, print, internet, PR, winkelmaterialen, sampling etc. - aan het Nederlandse publiek gepresenteerd.

De door reclamebureau TBWANeboko ontwikkelde televisiecommercial gaat 22 mei 'live'.

De links naar de Troje-filmpjes staan hieronder bij de reacties.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in