Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken investeert in VS in marketing Premium Light

Heineken gaat 70 miljoen dollar investeren in het snel groeiende merk Heineken Premium Light.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Welk bureau daarvan gaat profiteren is volgens nog niet duidelijk. De bierbrouwer wilde de Amerikaanse creatieve accounts voor Heineken en Premium Lights afgelopen zomer consolideren. Een beslissing zou vorige maand vallen, maar Heineken heeft de twee kandidaten Wieden & Kennedy, Portland en Berlin Cameron United, New York nu om meer informatie gevraagd. Beide bureaus werken al voor Heineken.

related partner content for mobile comes here

Heineken Premium Light wordt steeds populairder in de VS terwijl het daar pas sinds vorig jaar te koop is. De brouwer had al eerder aangegeven het reclamebudget te gaan verdubbelen. Vorig jaar maakte Berlin een debuutcampagne voor Premium Light met ondersteuning van de populaire track van de Pussycat Dolls ‘Don’t Cha’. Bij de vervolgcampagne werd Snoop Dogg's ‘Irresistible’ gebruikt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in