Heineken hoofddeksel wordt ook wereldmerk


Op 2 september zal ook New York ervan lusten: dan gaan 20.000 Heineken hoofddeksels van de hand ter gelegenheid van de US Open tenniskampioenschappen. Heineken is sponsor, met Heineken Light. Geen Buckler maar een biertje met '99 calorieën' per flesje.
Heineken verlengde het contract voor de US Open sponsoring na tien jaar sponsoring met nog eens vijf jaar, tot 2010, en zal steeds intensiever nieuwe media inzetten voor dit evenement.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOnline kunnen tennisfans de 'smoothest champions in U.S. Open History' kiezen en kaarten winnen voor het toernooi. Offline ondersteunt Heineken dit in Men's Health, Sports Illustrated en Sporting News support.
Behalve de hoed maakt Heineken ook haar Red Star Café tot een mondiaal fysiek symbool van de aanwezigheid ter plekke, een bescheiden vorm van het Holland House, zeg maar.
Inde marge wordt nog gemeld dat Heineken het popfestival AmsterJam '06 ook doet, maar dat had Molblog al opgemerkt
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid