Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken hoofddeksel wordt ook wereldmerk

Op 2 september zal ook New York ervan lusten: dan gaan 20.000 Heineken hoofddeksels van de hand ter gelegenheid van de US Open…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 2 september zal ook New York ervan lusten: dan gaan 20.000 Heineken hoofddeksels van de hand ter gelegenheid van de US Open tenniskampioenschappen. Heineken is sponsor, met . Geen Buckler maar een biertje met '99 calorieën' per flesje.

related partner content for mobile comes here

Heineken verlengde het contract voor de US Open sponsoring na tien jaar sponsoring met nog eens vijf jaar, tot 2010, en zal steeds intensiever voor dit evenement.

Online kunnen tennisfans de 'smoothest champions in U.S. Open History' kiezen en kaarten winnen voor het toernooi. Offline ondersteunt Heineken dit in Men's Health, Sports Illustrated en Sporting News support.

Behalve de hoed maakt Heineken ook haar Red Star Café tot een mondiaal fysiek symbool van de aanwezigheid ter plekke, een bescheiden vorm van het Holland House, zeg maar.

Inde marge wordt nog gemeld dat Heineken het popfestival AmsterJam '06 ook doet, maar dat had Molblog

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in