Overslaan en naar de inhoud gaan

Hanneke Faber (Ahold Delhaize) spreekt op Grote Marketing Congres

De toekomst van retail: wat elke marketeer daarover zou moeten weten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Hanneke Faber is Chief E-Commerce and Innovation Officer van Ahold Delhaize. Tot de fusie tussen Ahold en Delhaize Groep in juli 2016 was zij sinds 2013 Chief Commercial Officer van Ahold. Ze zal het op het congres hebben over de toekomst van retail.

Topmarketeer Faber kwam daarvoor van Procter & Gamble, waar zij diverse algemene seniormanagement- en marketingfuncties bekleedde, in de Verenigde Staten, Zwitserland, Griekenland en Nederland. Haar laatste functie was op het hoofdkantoor van P&G in Cincinnati, als vice president en global brand franchise leader van de merken Pantene & Head & Shoulders.

Hanneke is lid van de raad van advies van het Leading Executives Advancing Diversity Network.

Ook Robert Bohemen (CMO Blokker), Roel de Vries (global CMO Nissan), Marketeer of the Year 2016 Henk Jan Beltman (Tony’s Chocolonely), en de bekende Britse creatief Dave Trott en Tex Gunning komen langs en delen hun ervaringen met het publiek. Uw gastheer van deze dag: Jort Kelder.

Het volledige vindt u terug op de site. .

Het Grote Marketing Congres is onderdeel van het 24Festival, met als hoogtepunt de uitreiking van de Effie Awards. Bekijk alle content rondom het festival in ons .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in