Overslaan en naar de inhoud gaan

Handboek E-commerce focust op e-business 4.0

Crossmediale gids voor de wereld van e-commerce 4.0.
Handboek E-commerce
Handboek E-commerce
© Patrick Petersen
Handboek E-commerce
Handboek E-commerce
© Patrick Petersen

Het nieuwe Handboek E-commerce, samengesteld door Patrick Petersen, is bedoeld als praktische wegwijzer door de wereld van E-commerce 4.0. Aan de hand van cases, onderzoeken en modellen gaat het boek uitgebreid in op de waardecreatie en sell-side van de toekomstige e-businessomgeving.

related partner content for mobile comes here

Ook is er veel aandacht voor promotie op basis van een e-commerce marketingmix van 20 P’s, REAN (ReachEngageActivate, Nurture) en het 4C-model (Commerce, Consumentengedrag, Channels en Conversie). Bovendien krijgt de lezer een tool kit aangereikt waarmij hij of zij zelf een ‘E-commerce Strategie Plan (EcSP)’ kan construeren.

Bijzonder aan dit ‘crossmediale’ handboek, dat 304 pagina’s telt, is niet alleen dat het een groot aantal bijlagen bevat, maar ook augmented reality-lagen.

Het crossmediale boek telt 304 pagina’s en  bevat bijdragen van erkende e-commercedeskundigen als Pieter Zwart, Wijnand Jongen, professor Cor Molenaar, Hans Molenaar, Alexander van Slooten en Michel Schaeffer, een groot aantal bijlagen en een aantal augmented reality-lagen

Over de auteur

Samensteller Patrick Petersen RDM MA MSc is senior digital commerce strateeg, crossmediaal marketeer, internetondernemer, internationaal spreker, docent en auteur. Eerder publiceerde hij onder andere het Handboek ContentStrategie en het Handboek Conversie. Door Bureau Meltwater is Petersen verkozen tot de nummer 1 contentmarketeer.

Bestel het boek hier.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in