Overslaan en naar de inhoud gaan

Gruner + Jahr neemt meerderheidsbelang in trnd

Intensiveren van samenwerking moet trnd ruimte bieden om te investeren in Europese groei.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het aandeel van G + J , onderdeel van de Bertelsmann Groep, gaat omhoog van 50 naar 75%. De oprichters vanblijven met 25% van de aandelen deel uitmaken van het management. Alle Europese kantoren en teams blijven onafhankelijk opereren. Het Amsterdamse trnd-team blijft onder leiding van Richard Timman werken voor de Nederlandse en Belgische markt.
 
Trnd afficheert zichzelf als Europees marktleider op het gebied van Collaborative Marketing. Met het opzetten van grootschalige ambassadeur programma’s, zorgt het voor de samenwerking tussen meer dan 5.5 miljoen consumenten in 19 Europese markten en merken als Procter & Gamble, Henkel, Nestlé, Philips, Samsung, SCA, L’Oréal, Beiersdorf en Unilever.

related partner content for mobile comes here

G+ J nam twee jaar geleden . De uitgever gaf aan dat deze participatie in lijn was met de strategie, die is gericht op uitbreiding met geïntegreerde marketingconcepten. Uitbreiding van het aandeel stelt trnd volgens een mededeling in staat om zich intensiever bezig te houden met de toekomst van marketing en verder te investeren in Europese groei.

Richard Timman, Managing Director trnd Benelux: &;Wij zijn erg trots op de intensievere samenwerking met onze partner G + J. De komende jaren investeren we in groei en willen we onze positie in de markt verder uitbouwen.&;
 
Arne Wolter, Chief Digital Officer Gruner + Jahr: &;Met de Collaborative Marketing campagnes van trnd en hun software platform, zijn we in staat om marketeers aanvullende, effectieve kanalen te bieden. Specifieke doelgroepen kunnen direct bereikt en geactiveerd worden als co-marketeers.&;


 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in