Overslaan en naar de inhoud gaan

Greven niet blij met uitspraken PIM-directeur

Directeur Jan Greven van PCM Landelijke Dagbladen is niet blij met de uitspraken van PIM (PCM Interactieve Media) directeur Peter van Dijk…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van Dijk zei dat je ‘kunt aannemen dat Nederland over tien jaar niet zoveel krantentitels heeft als nu’. Daarbij noemde hij Trouw en Het Parool.

related partner content for mobile comes here

Greven: "Alle speculaties over het voortbestaan van de PCM-kranten zijn onjuist. Die brengen gevoelens van onzekerheid met zich mee, terwijl het opheffen van titels gewoon niet aan de orde is. Dit is niet goed voor de positie van het bedrijf."

Van Dijk (ex-hoofdredacteur bij het AD) zegt over zijn radiointerview in Trouw: "Mijn opmerkingen waren niet origineel. Ik heb het drie jaar geleden ook al geroepen. En vind het vervelend dat ik me weer heb laten verleiden, vooral omdat ik absoluut niet wil zeggen dat Trouw geen toekomst heeft. Helemaal niet zelfs, Trouw is een heel sterke titel, die verdwijnt niet. Alleen kun je je afvragen hoe die titel er op de lange termijn uitziet als de kosten, bijvoorbeeld voor de bezorging, blijven stijgen."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in