Gouden Loeki naar Telfort en N=5


De commercial met ex-miljonair Hans ontving de meeste stemmen van het publiek. De prijs werd aan bureau, adverteerder en regisseur Mattias Schut (Czar) overhandigd door Ster-directeur Arian Buurman. Vorig jaar ging de prijs ook naar een telecombedrijf, namelijk T-Mobile. Schut - gasthoofdredacteur van Creatie die vrijdag verschijnt - was toen eveneens verantwoordelijk voor de regie.
Telfort 'Lekker lang bellen' door N=5
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
De andere genomineerden waren:
Wakker Dier 'Plofkip' door Avalanche
Ditzo 'John de Wolf' door Etcetera
Sire 'Blijf af van onze hulpverleners' door Selmore
#039;Ik ben geen vloerkleedje' ">WNF 'Ik ben geen vloerkleedje' door Karma
Zie hier ook het interview dat Adformatie/Big Shots eerder dit jaar had met N=5 creatieven Bies Vermeulen en Sebastiaan Kenter over de Telfort-campagne:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid