Overslaan en naar de inhoud gaan

Go-Tan komt met mobiele responscodes in supermarkt

Go-Tan, fabrikant van oosterse foodproducten, heeft de flesjes Wok Essentials in de supermarkt voorzien van een nekhanger met een QR code…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, fabrikant van oosterse foodproducten, heeft de flesjes Wok Essentials in de supermarkt voorzien van een nekhanger met een (Quick Response code).

related partner content for mobile comes here

Met een mobiele telefoon kan de QR code (een tweedimensionale barcode) worden gescand.
De actie heet Quick Recipes.

De code verwijst naar een mobiele webpagina met een recept en het bijbehorende boodschappenlijstje. Go-Tan is naar eigen zeggen de eerste die QR codes op deze wijze inzet in de Nederlandse supermarkt.

Swang Bing Go, algemeen directeur Go-Tan: 'We zijn continu bezig met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden om de consument te informeren en te inspireren. Vorig jaar hadden we een succesvolle actie met bluetoothmarketing en nu introduceren we de QR codes. Met deze actie willen we mensen in de supermarkt op een gemakkelijke manier voorzien van lekkere recepten.'

De actie is ontwikkeld door One Shoe Mobile, de mobiele tak van het interactieve marketingcommunicatiebureau .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in