Overslaan en naar de inhoud gaan

Fusie Wegener DM en RDMS

Wegener Direct Marketing en RDMS Direct Marketing zijn per 1 januari geïntegreerd in één nieuwe organisatie met de naam Wegener DM…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met deze fusie hoopt Wegener DM een betere klantgerichtheid te bereiken.
De producten en diensten van RDMS Direct Marketing en Wegener Direct Marketing sluiten volgens de bedrijven goed op elkaar aan. De nieuwe organisatie richt zich op klantwerving en cross-selling, klantkennis en datakwaliteit/database management.

related partner content for mobile comes here

Otto Oosterwijk is benoemd tot algemeen directeur van Wegener DM Nederland. Naast Oosterwijk bestaat de directie uit Alain de Schouwer, CEO Benelux, Arthur Detering, Bo van der Puil, Brian Holmes en Albert Quarles van Ufford. Verder is er een nieuwe R&D organisatie gevormd, die wordt geleid door Brian Holmes. Hij was managing director van RDMS Direct Marketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in