Fortis start nieuw communicatiebeleid


Een van de belangrijkste pijlers van het communicatiebeleid is de sponsoring voor drie jaar van de Rotterdamse voetbalclub Feyenoord. Afgelopen jaren stond de naam van verzekeringsdochter Stad Rotterdam op de shirts maar vanaf nu wil de Belgische-Nederlandse onderneming de concernnaam naar voren brengen. De 'onder-merken', (bv Stad Rotterdam, Amev en Woudsend Verzekeringen) worden vervangen voor één nieuwe naam, die nu nog onbekend is, maar die volgend jaar bekend wordt gemaakt.
“We zijn de afgelopen jaren nogal divers geweest in ons naamgebruik”?, zegt Fortis-topman Anton van Rossum in Het Financieele Dagblad.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEen gevolg van het nieuwe beleid is dat Fortis stopt met het sponsoren van FC Utrecht en Excelsior. “We kiezen voor een sterkere concentratie op één club”?, aldus Van Rossum. “Dat zorgt tevens voor een betere efficiency.”?
Een onderdeel van de nieuwe campagne is een spotje met Feyenoord-coach Ruud Gullit.
(bron: Het Financieele Dagblad)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid