Overslaan en naar de inhoud gaan

Fortis start nieuw communicatiebeleid

Bank-verzekeraar Fortis is gestart met een nieuwe communicatiestrategie. Doel is de naamsbekendheid van het concern te vergroten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een van de belangrijkste pijlers van het communicatiebeleid is de sponsoring voor drie jaar van de Rotterdamse voetbalclub Feyenoord. Afgelopen jaren stond de naam van verzekeringsdochter Stad Rotterdam op de shirts maar vanaf nu wil de Belgische-Nederlandse onderneming de concernnaam naar voren brengen. De 'onder-merken', (bv Stad Rotterdam, Amev en Woudsend Verzekeringen) worden vervangen voor één nieuwe naam, die nu nog onbekend is, maar die volgend jaar bekend wordt gemaakt.

related partner content for mobile comes here

“We zijn de afgelopen jaren nogal divers geweest in ons naamgebruik”?, zegt Fortis-topman Anton van Rossum in Het Financieele Dagblad.

Een gevolg van het nieuwe beleid is dat Fortis stopt met het sponsoren van FC Utrecht en Excelsior. “We kiezen voor een sterkere concentratie op één club”?, aldus Van Rossum. “Dat zorgt tevens voor een betere efficiency.”?

Een onderdeel van de nieuwe campagne is een spotje met Feyenoord-coach Ruud Gullit.

(bron: Het Financieele Dagblad)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in