Overslaan en naar de inhoud gaan

E-mail adressenbestanden Telegraaf Tijdschriften Groep naar MailMedia

Marktleider MailMedia heeft het persoonsgebonden e-mail adressenbesteand verder uitgebreid. De e-mail adressen van De Telegraaf…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit houdt in dat de ontvangers van deze nieuwsbrieven, indien zij daarin hebben toegestemd, commerciële aanbiedingen zullen ontvangen. Hiermee groeit het totale persoonsgebonden opt-in bestand van MailMedia naar 800.000 unieke e-mail adressen.

related partner content for mobile comes here

Door de duidelijkere wetgeving gaan steeds meer adverteerders Direct E-mail inzetten om gericht, goedkoop, effectief en snel nieuwe prospects te bereiken. Johan van Mil, directeur van MailMedia: ‘Vanuit fastmovers en business-to-business adverteerders merken wij een enorme groei in de wens om direct met hun klanten te communiceren. Met de merknamen van deze titels willen veel adverteerders geassocieerd worden. Dit umfeld leidt immers tot een hogere respons’.
MailMedia verzorgt zowel de exploitatie als het opt-in traject voor Lekker en de beide Reed Business Information titels. Lennard Hoogenraad, uitgever managementbladen van Reed Business Information: “Met deze beide titels wil Reed Business Information in eerste instantie ervaring opdoen met het exploiteren van haar e-mail adressen.’
MailMedia heeft als aandeelhouders e-mail software bedrijf Veritate Company. E-bit en Johan van Mil.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in