E-mail adressenbestanden Telegraaf Tijdschriften Groep naar MailMedia
Dit houdt in dat de ontvangers van deze nieuwsbrieven, indien zij daarin hebben toegestemd, commerciële aanbiedingen zullen ontvangen. Hiermee groeit het totale persoonsgebonden opt-in bestand van MailMedia naar 800.000 unieke e-mail adressen.
Door de duidelijkere wetgeving gaan steeds meer adverteerders Direct E-mail inzetten om gericht, goedkoop, effectief en snel nieuwe prospects te bereiken. Johan van Mil, directeur van MailMedia: ‘Vanuit fastmovers en business-to-business adverteerders merken wij een enorme groei in de wens om direct met hun klanten te communiceren. Met de merknamen van deze titels willen veel adverteerders geassocieerd worden. Dit umfeld leidt immers tot een hogere respons’.
MailMedia verzorgt zowel de exploitatie als het opt-in traject voor Lekker en de beide Reed Business Information titels. Lennard Hoogenraad, uitgever managementbladen van Reed Business Information: “Met deze beide titels wil Reed Business Information in eerste instantie ervaring opdoen met het exploiteren van haar e-mail adressen.’
MailMedia heeft als aandeelhouders e-mail software bedrijf Veritate Company. E-bit en Johan van Mil.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid