Overslaan en naar de inhoud gaan

FinchFactor opent kantoren in Los Angeles en New York

MediaMonks en Airbnb zijn de eerste klanten van het bureau in de Verenigde Staten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het bureau richt zich op bedrijfsontwikkeling in de Verenigde Staten en het versterken van de samenwerking met de kantoren in Amsterdam en Londen. 

related partner content for mobile comes here

Aan het roer staat Amanda Cosindas (foto), die onlangs werd aangesteld als managing director van FinchFactor US. Ze werkte voorheen bij Raconteur.

Klanten zijn onder meer Airbnb, Critical Mass, Independent Media, MediaMonks, Saatchi LA en het nieuw binnengehaalde Great Bowery Film. 

'We zijn ontzettend blij dat we nu officieel kantoren hebben aan de west- en oostkust van de Verenigde Staten', zegt oprichter en CEO Kerrie Finch. “Met een team van internationaal georiënteerde denkers en doeners wil FinchFactor bedrijven, die cultuur beïnvloeden en verandering stimuleren, doen groeien door de kracht van thought leadership. Het is voor ons een logische stap om dit nu ook in de VS te gaan doen, waar de creatieve en tech-innovatie industrieën booming zijn. Onze ambitie is om beide kantoren tegen het eind van het jaar aanzienlijk te laten groeien.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in