Overslaan en naar de inhoud gaan

Feiten en mythes van big data

Met het uitgebreide rapport van McKinsey Global Institute is big data ook voor de commercie op de kaart gezet. Het belang voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hiermee kunnen consumenten beter worden bediend vanuit zowel service als commercieel perspectief. Naast het ‘juiste’ product voor de juiste klant, kan dan echt invulling gegeven worden aan de dimensies ‘juiste kanaal’, ‘juiste moment’ en ‘juiste plaats’.

related partner content for mobile comes here

Echter, er klinken ook kritische geluiden: Big data is niet nieuw, maar een manier om Business Intelligence (BI) opnieuw op de kaart te zetten. Wat is het nu eigenlijk? En wat moet marketing ermee? Hiek van der Scheer en Remco Wilting van VODW beschrijven de drie belangrijkste mythes en feiten rondom big data en laten zien hoe marketing dit kan gebruiken.

Download het hele artikel (pdf).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in