Feiten en mythes van big data
Met het uitgebreide rapport van McKinsey Global Institute is big data ook voor de commercie op de kaart gezet. Het belang voor…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hiermee kunnen consumenten beter worden bediend vanuit zowel service als commercieel perspectief. Naast het ‘juiste’ product voor de juiste klant, kan dan echt invulling gegeven worden aan de dimensies ‘juiste kanaal’, ‘juiste moment’ en ‘juiste plaats’.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Echter, er klinken ook kritische geluiden: Big data is niet nieuw, maar een manier om Business Intelligence (BI) opnieuw op de kaart te zetten. Wat is het nu eigenlijk? En wat moet marketing ermee? Hiek van der Scheer en Remco Wilting van VODW beschrijven de drie belangrijkste mythes en feiten rondom big data en laten zien hoe marketing dit kan gebruiken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDownload hier het hele artikel (pdf).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid