Facebook start zoekmachine
Facebook laat nu ook zoekresultaten zien. Het jachtseizoen op Google is daarmee definitief geopend.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De zoekstrategie van Facebook bestaat er onder andere uit dat -wanneer een bezoeker op 'I Like' drukt- de resultaten automatisch worden meegenomen in de zoekresultaten en ook voor iedereen te bekijken zijn. Dat betekent dat online uitgevers vanaf nu ook hun Facebook-pagina’s moeten optimaliseren voor de Facebook-zoekmachine.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De zoekmachine van Facebook maakt gebruik van ‘social semantic search’: zoekresultaten zijn afhankelijk van het aantal gebruikers dat een (positieve) beoordeling geeft over de content.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRelevantie is dus de belangrijkste metric. Kenners verwachten dat Facebook met deze stap een serieuze concurrent wordt van Google.
Bron: Marketingvox
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid