
Wekelijks onderzoeken Trefpunt en SocialMedia8 met de Fan Buzz Radar welke merken tijdens dit WK het meest aanwezig zijn in het social media landschap van Nederland. De afgelopen week was er maar één onderwerp dat er significant uitsprong: de Fifa-strafzaak rondom de Bavaria jurkjes.
Bijna 48 pct van de buzz ging over Bavaria en DutchDress. Behalve in Nederland is het onderwerp - en met name de reactie van de Fifa - wereldwijd een hot topic in het social media landschap. Albert Heijn en Heineken zakken behoorlijk weg (en worden negatiever beoordeeld)
De social media top 3 van week 24 in de WK Fan Buzz Radar:
Bavaria (buzz aandeel 47,68%)
Heineken (buzz aandeel 5,73%)
Albert Heijn (buzz aandeel 3,24%)
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeHet volledige onderzoek is hier te vinden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee