Bavaria ook eerste in Fan Buzz Radar


Wekelijks onderzoeken Trefpunt en SocialMedia8 met de Fan Buzz Radar welke merken tijdens dit WK het meest aanwezig zijn in het social media landschap van Nederland. De afgelopen week was er maar één onderwerp dat er significant uitsprong: de Fifa-strafzaak rondom de Bavaria jurkjes.
Bijna 48 pct van de buzz ging over Bavaria en DutchDress. Behalve in Nederland is het onderwerp - en met name de reactie van de Fifa - wereldwijd een hot topic in het social media landschap. Albert Heijn en Heineken zakken behoorlijk weg (en worden negatiever beoordeeld)
De social media top 3 van week 24 in de WK Fan Buzz Radar:
Bavaria (buzz aandeel 47,68%)
Heineken (buzz aandeel 5,73%)
Albert Heijn (buzz aandeel 3,24%)
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet volledige onderzoek is hier te vinden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid