Overslaan en naar de inhoud gaan

Euro RSCG 4D en VN lanceren Europese campagne 'Help End Poverty'

#039;Unleash your creativity against poverty' ">'Unleash your creativity against poverty' is het thema van een Europese online…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

;Unleash your creativity against poverty&; ">'Unleash your creativity against poverty' is het thema van een Europese online reclamecompetitie gelanceerd door de Verenigde Naties en Euro RSCG 4D.

related partner content for mobile comes here

Burgers in 48 Europese landen worden opgeroepen mee te doen aan een reclamecompetitie om een advertentie te ontwerpen die gebruikt zal worden om de campagne te promoten.
van deze digitale campagne is het bewustzijn over armoedekwesties verhogen onder Europeanen, een gemeenschappelijk project creeren voor alle VN informatiecentra, en gebruik te maken van het buitengewone reservoir van creativiteit in Europa.
De competitie loopt tot eind juni.
De VN en Euro RSCG 4D hebben een jury van prominente vakmensen samengesteld, onder wie Jacques Séguéla, Vice Chairman van Havas (moedermaatschappij van Euro RSCG), graphic designer Neville Brody en designer Piet Boon.
Uit het aantal inzendingen selecteren zij 30 nominaties. Online kan iedereen meestemmen.
De winnaar krijgt een geldbedrag van 5000 euro van de Spaanse regering tijdens de prijsuitreiking in Madrid, begin september.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in