
Het project is een proef. Als die slaagt, gaat uitgever Wegener ook in andere delen van het land zo’n krant uitbrengen. De jongereneditie, met als titel Peper, gaat waarschijnlijk 1 euro kosten, wordt apart verkocht en komt ook redactioneel naast het Eindhovens Dagblad te staan.
Naast nieuws en achtergrondverhalen staan er in het magazine bijvoorbeeld ook uitgaanstips. Lange verhalen komen er niet in, wel veel kort nieuws en foto’s.
Wegener stopt enkele honderdduizenden euro's in het project. Harde doelstellingen voor bijvoorbeeld de oplage, zijn er niet.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeGisteren werd bekend dat ook PCM wil proberen meer jongeren te trekken met de eigen kranten. Op welke manier dat moet gebeuren gaan reclamebureaus onderling bepalen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee