Overslaan en naar de inhoud gaan

Edividual treedt toe tot ICOM

Het Amsterdamse reclamebureau edividual treedt toe tot het internationale netwerk van onafhankelijke reclame- en marketingbureaus ICOM. In…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bureaus binnen het ICOM netwerk delen wereldwijd vakkennis en klanten. Bij ICOM zijn momenteel meer dan 70 bureaus aangesloten, verspreid over 50 landen in Noord- en Zuid-Amerika, EMEA en Asia/Pacific.

related partner content for mobile comes here

Remco Sangers, creative partner van edividual: ‘Het geeft ons de mogelijkheid om voor sommige van onze klanten aansluiting te vinden op internationaal niveau. En om de ideeën die we hebben ook wereldwijd uit te kunnen zetten.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in