Overslaan en naar de inhoud gaan

Dubbelfrisss laat moeders en dochters trends vergelijken

De nieuwe campagne van Achtung benadrukt dat suiker 'uit' is.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe van Dubbelfrisss vergelijkt trends van vroeger, met de mode van het moment met als uitgangspunt dat suiker nu &;uit&; is.

related partner content for mobile comes here

In de nieuwe campagne van Dubbelfrisss hebben echte moeders en dochters de hoofdrol. Zij bespreken in drie afleveringen wat er in de jeugd van de moeders hip was, en wat er op dit moment helemaal &;in&; is op het gebied van mode, muziek en communicatie. De moeders laten hun dochters bijvoorbeeld Lambada horen en de dochters leggen uit wat twerken is.

Credits:
Opdrachtgever: Friesland Campina / Dubbelfrisss
Verantwoordelijk bij klant: Amal Kamar, Berend Venema
Bureau: Achtung!
Creatief Directeur: Niels Straatsma
Creatie: Alexis Jabbour, Bert Marissen
Producer: Annabelle Klop
Strategie: Boris Nihom
Productie: 100%Halal
Regie: Noël Loozen
Editor: Mieneke Kramer
Online & Grading: The Embassadors
Motion Design: Enzo Greco, Laura Calvo
Development: Egotribe

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in