Overslaan en naar de inhoud gaan

DJPA doet design Tia Lusso

DJPA Partnership (Amsterdam en Londen) heeft in opdracht van Allied Domecq de verpakking ontworpen voor de nieuwe drank Tia Lusso.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze cream-likeur (een mix van Tia Maria met room) wordt door de drankenfabrikant in heel Europa gelanceerd via een 50 miljoen euro grote campagne. Men mikt op een jonge vrouwengroep van tussen de 23 en 28 jaar. In het design en etiket zijn gekozen voor de kleur blauw. Ook worden de kernwaarden van het merk ‒ mysterie, sensualiteit en intrige ‒ benadrukt in de vormgeving. DJPA deed eerder dit jaar ook de restyling van de Tia Maria-fles.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in