Dit vinden consumenten niet leuk aan e-mails op de smartphone
Aldus onderzoek van Liveclicker en the Relevancy Group onder 1000 Amerikaanse consumenten. De onderzoekers zetten hun bevindingen in een whitepaper.
44 procent antwoordt dat ze teveel e-mails op hun smartphone ontvangen. 37 procent zegt teveel irrelevante boodschappen te ontvangen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAndere klachten: boodschappen zijn te klein om te kunnen lezen en op te reageren (32%), het is lastig om hele websites te zien na doorklikken op een link in de mail (26 procent), en boodchappen zijn vaak in een verkeerd format voor de smartphone (21 procent).
e-mailsmartphone.jpg
18 procent zegt geen enkel probleem te hebben met het lezen van mail op de smartphone.
73 procent heeft toegang tot een of meerdere e-mailaccounts op de smartphone.
93 procent van de leeftijdsgroep 33-38 jaar gebruikt de smartphone om e-mails te lezen, gevolgd door 93 procent in de groep 27-33 jaar.. In de groep ‘81 jaar en ouder’ ligt dat percentage op 21 procent.
leeftijdemailsmartphone.jpg
Bron: Marketingprofs
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid