Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit vinden consumenten niet leuk aan e-mails op de smartphone

Grootste klacht: te veel berichten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aldus onderzoek van  Liveclicker en the Relevancy Group onder 1000 Amerikaanse consumenten. De onderzoekers zetten hun bevindingen in een .

related partner content for mobile comes here

44 procent antwoordt dat ze teveel e-mails op hun smartphone  ontvangen. 37 procent zegt teveel irrelevante boodschappen te ontvangen.

Andere klachten: boodschappen zijn te klein om te kunnen lezen en op te reageren (32%), het is lastig om hele websites te zien na doorklikken op een link in de mail (26 procent), en boodchappen zijn vaak in een verkeerd format voor de smartphone  (21 procent).

18 procent zegt geen enkel probleem te hebben met het lezen van mail op de smartphone.

73 procent heeft toegang tot een of meerdere e-mailaccounts op de smartphone.

93 procent van de leeftijdsgroep 33-38 jaar gebruikt de smartphone om e-mails te lezen, gevolgd door 93 procent in de groep 27-33 jaar.. In de groep ‘81 jaar en ouder’ ligt dat percentage op 21 procent.

Bron: Marketingprofs

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in