Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit is hoe het Rijksmuseum inhaakt met schilderijen

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het haakt op een creatieve manier in op speciale dagen. Zoals bijvoorbeeld Prinsjesdag en de Vierdaagse, maar ook dagen die je voorheen niet eens kende. En hoe doen ze dat? Met een schilderij natuurlijk!  

related partner content for mobile comes here

  

1. Op een lokale stroomstoring haken ze in. 

 

 

2. Ze feliciteren Artis op toepasselijke wijze met het baby olifantje.

 

3. En op Prinsjesdag duiken ze diep in hun koffercollectie.

   

 

4. Op Valentijnsdag laten ze een teder plaatje zien.

 

5. Wereld koffiedag wordt ook niet overgeslagen.

   

 

6. En Internationale kattendag niet te vergeten.

 

 

7. De Vierdaagse Nijmegen doen ze ook aan mee.

   

 

8. En Wereldkusdag natuurlijk.

 

 

9. Deze klassieker kan mooi ingezet worden voor Wereldmelkdag.

 

 

10. En ook Pasen wordt niet overgeslagen. 

 

11. Internationale dansdag wordt ook gevierd.

 

 

12. En bij 100 jaar Schiphol gaan ze de interactie aan.

   

 

13. Maar de post over het WK is toch wel het mooist van allemaal.

 

 

 

Over De Beste Social Media.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marit Metselaar en Cato Duyvis.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in