Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit is de allerbeste brand activation van 2015

De stemming is gesloten, de Adformatie-lezer heeft gekozen. De allerbeste brand activation van 2015 is…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Volvo LifePaint!

Met als pay-off: The best way to survive a crash is not to crash lanceerde Volvo vorig jaar LifePaint: een transparante spray die in het donker licht geeft. Fietsers en voetgangers kunnen het op fiets, kleding en accessoires spuiten. Overdag zie je er niks van, maar ’s avonds licht het op als er koplampen op schijnen.

Grey Londen bedacht het concept, het Zweedse bedrijf Albedoo100 produceerde de spray. Na lancering was er direct wereldwijd vraag naar LifePaint. In Engeland zijn jaarlijks 19.000 fietsers bij een ongeluk betrokken. Volvo heeft zich ten doel gesteld dat in 2020 geen mensen meer zullen verongelukken door toedoen van een Volvo. LifePaint is een van de innovaties daaraan moet bijdragen.

Volvo won in 2015 meer awards met het concept en kreeg deze de ruime meerderheid (24%) van de stemmen. In januari brengt BrandActivation.nl weer een verse selectie van de beste brand activations.

 

 

 

   

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in