Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze bedrijven lieten zich een tikkeltje te ver gaan na negatieve recensie

Het meest creatieve werk op sociale media, door The Best Social Media.
met je petje
met je petje

Een negatief recensie is natuurlijk voor niemand leuk. Maar vooral het desbetreffende bedrijf heeft kans op reputatieschade. Deze bedrijven kozen ervoor om ongecensureerd te antwoorden op negatieve feeback. Maar of dat nou de beste keuze was.. 

related partner content for mobile comes here

 

Jurre was niet tevreden over Fort Bronsbergen.

joe

Waarop Fort Bronsbergen alles behalve klantvriendelijk antwoordde..

joe

Deze klant had geen geslaagde avond...

joe

Maar DE BAAS had wel een genadeloos antwoord.

joe

Dit restaurant reageert wel heel ongezellig.

Maar gelukkig staan ze open voor verandering.

Chloe hier liet een review achter voor kroeg The HobGoblin.

joe

Maar dat de bar het niet bij zitten..

joe
joe

De eigenaar schroomt niet om alle details boven water te halen.

joe
joe

En sluit af met een samenvatting waar je eigenlijk geen weerwoord meer voor hebt.

joe

Maar zo kan het natuurlijk ook..

joe

En als reactie hierop gaf het desbetreffende restaurant nog even een trap na.

joe

Deze winkel kan er ook wat van.

joe

De klant wordt hier een heks genoemd.

joe

Dit hostel maakt even een heel duidelijk punt.

joe

Tot slot: als je iets te zeuren hebt (terecht of niet), hou het in ieder geval wel bij de feiten.

joe

In samenwerking met de Adformatie deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel van The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sander van den Berg. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Bernard Schlimbach

De eerste zin zou ik aanpassen: "Een negatieve recensie is voor niemand leuk".

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in