De 'programmatic stratosfeer' in kaart gebracht
Onderstaande infographic laat zien hoe de programmatic stratosfeer zich ontwikkelt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Programmatic buying is één van de snelst groeiende sectoren binnen de media en advertising industrie. Het aantal devices en beschikbare media waarmee je met deze technologie je publiek bereikt, groeit met de dag. Het advertising budget groeit mee. Onderstaande infographic laat zien hoe de programmatic stratosfeer zich ontwikkelt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Noord-amerika is goed voor 57% van de bestedingen, West-Europa telt mee voor 18%. De grootste groeier is echter Azië met een toename met 73%.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn 2014 was programmatic wereldwijd goed voor 42% van de online advertentie-uitgaven, dit jaar zal dit doortgroeien naar 48%.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid