Overslaan en naar de inhoud gaan

De 'programmatic stratosfeer' in kaart gebracht

Onderstaande infographic laat zien hoe de programmatic stratosfeer zich ontwikkelt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie


Programmatic buying is één van de snelst groeiende sectoren binnen de media en advertising industrie. Het aantal devices en beschikbare media waarmee je met deze technologie je publiek bereikt, groeit met de dag. Het advertising budget groeit mee. Onderstaande infographic laat zien hoe de programmatic stratosfeer zich ontwikkelt. 

related partner content for mobile comes here

Noord-amerika is goed voor 57% van de bestedingen, West-Europa telt mee voor 18%. De grootste groeier is echter Azië met een toename met 73%.

In 2014 was programmatic wereldwijd goed voor 42% van de online advertentie-uitgaven, dit jaar zal dit doortgroeien naar 48%.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in