De Pers wil conversie naar betaalde abonnementen
Uitgever Cornelis van den Berg zegt daarmee in te gaan op de wens van lezers die bereid zijn te betalen voor de bezorging aan huis. Gisteren wijdde De Pers een hele pagina aan een tussenstand van de krant. De Pers wordt de komende twee weken door heel Nederland huis-aan-huis verspreid door Interlanden, in aanloop naar ‘de echte h-a-h verspreiding’.
Van den Berg zegt vijftig gebieden te hebben geselecteerd waar hij De Pers in een oplage van 200.000 stuks h-a-h wil gaan bezorgen. Het gaat om gebieden waar potentiële lezers zitten die niet de kans krijgen De Pers te lezen, zoals de vinex-wijken waar de voor adverteerders interessante jonge gezinnen wonen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaVoor de verspreiding is Van den Berg nog met meerdere partijen in gesprek. De uitgever van De Pers noemt 30 procent verspreiding via het openbaar vervoer, 30 procent via kantoren en Bruna’s en 30 procent via h-a-h de meest ideale mix. De overige tien procent moet via kanalen als benzinestations lopen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid