Overslaan en naar de inhoud gaan

Lemz en Unilever winnaars bij Spin Awards

Lemz was gisteravond de grote winnaar bij uitreiking van de Spin Awards. Niet alleen werd het verkozen tot interactief bureau van het jaar,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Goud was er ook voor Qi, HotSMS, Euro RSCG 4D, Apenkooi/Sense Studios en Achtung. Er was zes keer goud en zeven keer zilver. De Awards, de jaarlijkse vakprijzen voor creativiteit in interactieve communicatie, werden gisteren uitgereikt in de Passenger Terminal Amsterdam (PTA).

related partner content for mobile comes here

Stephan Fellinger, voorzitter van de Stichting SpinAwards: ‘Ook dit jaar was de jury weer uiterst streng met 15 winnaars op meer dan 300 inzendingen. Crossmedia is al jaren de heilige graal in de mediawereld en nu lijkt het moment daar gekomen waarop traditionele en interactieve media elkaar steeds vaker weten te vinden. En wanneer we het hebben over de stijgende lijn van de kwaliteit van de inzendingen, voor het eerst in de geschiedenis van de SpinAwards was de categorie Beste crossmedia campagne niet alleen de populairste categorie, maar werd ook het maximale aantal van drie SpinAwards in deze categorie uitgereikt.’

Voor een overzicht van alle winnaars, zie . Op de foto: het winnende bureau Lemz (Foto: Frans Schellekens).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in