Overslaan en naar de inhoud gaan

'De Duyvis Fuifmelder herkent fuifmomenten'

Duyvis introduceert de Fuifmelder in reclamecampagne zonder het in 2013 geïntroduceerde komische duo.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De hoofdrol in de nieuwe commercial van Duyvis is weggelegd voor een slim apparaat: de Fuifmelder. Kingsday, het verantwoordelijke bureau, legt uit: &;De mensen van Duyvis vinden dat er best wat vaker spontaan gefuifd mag worden. De Fuifmelder gaat af bij elke aanleiding voor een fuif en dat zijn er meer dan je denkt. Dan kun je maar beter alvast nootjes in huis hebben…&;

related partner content for mobile comes here

De campagne draait om zowel de borrelnootjes als de oven-roasted noten, die volgens Pepsico - de eigenaar van het merk Duyvis - allebei hun eigen fuifmomenten kennen. &;Bijvoorbeeld als er opeens mensen op bezoek komen. Of wanneer je thuis iets leuks te vertellen hebt. Als de Fuifmelder zo’n moment herkent, trapt hij de fuif af met toeters en een regen van confetti en serpentines.&;

Later in de campagne zullen nieuwe smaken worden geïntroduceerd.

Komisch duo
Het valt op dat het in 2013 geïntroduceerde komische duo (geïnspireerd op het vroegere fuifpersonage van Gerard Cox), geen rol speelt in de nieuwe commercial. Komt het tweetal niet meer terug? Sander Volten van Kingsday: &;Het komisch duo is in deze commercial vervangen door de Fuifmelder. Er is nog geen besluit genomen of zij nog terugkomen, dan wel voorgoed verdwijnen. Het is allebei denkbaar&;

Of de Fuifmelder een concept is voor de langere termijn is ook nog niet bekend. Ideeën voor instore-en mogelijke premiumtoepassingen zijn er ook en worden mogelijk uitgewerkt.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


 

Credits
Opdrachtgever: PepsiCo Nederland
Bureau: Kingsday
Productiemaatschappij: Hazazah
Regisseur: Wim van der Aar
Audio: Soundcircus
Postproductie: Storm post production
Mediabureau: OMD

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in