David Wolff naar Fleishman-Hillard
David Wolff is onlangs gestart als Associate Director Digital bij communicatieadviesbureau Fleishman-Hillard.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Wolff komt van Isobar waar hij als Strategy Director mede verantwoordelijk was voor het vormgeven van Isobar Nederland. Eén van de eerste belangrijke activiteiten waar Wolff zich mee bezighoudt, is naast het adviseren van klanten op gebied van online strategy, social media en search, het opzetten van een Nederlandse versie van het Digital Influence Index onderzoek. Het onderzoek richt zich op de (toenemende) invloed van internet op persoonlijke beslissingen en wordt dit jaar voor de tweede keer uitgevoerd in Frankrijk, Duitsland, UK, Canada, China, Japan en de Verenigde Staten. De Nederlandse resultaten worden begin september verwacht.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid