Overslaan en naar de inhoud gaan

Dakarrally met niet-roken reclame

Deelnemers aan de internationale Dakar-rally gaan van start met een logo op de auto dat symbool staat voor stoppen met roken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Dakar-race was altijd een rijdend reclamebord voor tabaksfabrikanten en sigarettenmerken. Nu gaat het Nederlandse Dakar2004-team Leyds-Vaanholt onder de naam Team Stoppen tegengas geven. Zij rijden voor Stivoro in het kader van de campagne 'Nederland Start Met Stoppen'. Dit is de grootste stoppen-met-roken campagne die ooit in ons land is gehouden, claimt Stivoro.

related partner content for mobile comes here

Het team van Chris Leyds en Herman Vaanholt reed de rally vorig jaar voor het eerst in deze samenstelling. Ze zeggen de campagne te ondersteunen omdat ze overeenkomsten zien. ‘De Dakar2004-rally start op 1 januari 2004. Dit is ook de datum dat Nederland wordt gevraagd om massaal te stoppen met roken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in