Overslaan en naar de inhoud gaan

Consument wil respect

De consument krijgt van allerlei kanten reclameboodschappen op zich afgevuurd. De adverteerder die hem temidden van die overvloed wil…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De meeste consumenten hebben een bloedhekel aan ongevraagde reclame. Hoe opdringeriger, des te meer weerzin het oproept. Behalve bij tv-reclame gaat het ook bij dm en internet vaak mis. Blijkbaar zijn er nog veel adverteerders die op de ouderwetse hardsell manier denken en ervan uitgaan dat aandacht belangrijker is dan waardering. De toename van de hoeveelheid reclame en de groei van het aantal kanalen waarlangs de consument met die reclame wordt bestookt, zou adverteerders juist van het tegendeel moeten doordringen. Door zich beter te verplaatsen in de ontvanger van de reclame, kunnen ze erachter komen op welke wijze de consument het liefst wordt benaderd. Zo wijst Amerikaans onderzoek uit dat huisvrouwen steeds vaker hun informatie van internet halen en wel degelijk belangstelling hebben voor online reclame. Maar dan moeten ze wel zelf de controle houden over die berichtenstroom en relevante mailtjes ontvangen.

related partner content for mobile comes here

Bron: Admap

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in