Commerciële zenders op 45,4 procent
De commerciële tv-zenders behaalden in week 18 opgeteld een marktaandeel van 45,4 procent. De publieke zenders hadden samen 31,7 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Marktleider RTL4 scoorde 18,4, RTL5 4,4 en Yorin 4,5. Dat brengt de HMG-zenders op 27,3. SBS6 scoorde 10,5 Net5 4,3 en Veronica 3,3, samen is dat 18,1 procent. Nederland 1 behaalde een aandeel van 10,5, Nederland 2 14,8 en het derde net 6,4.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Best bekeken uitzending van de week was de Idols-uitslag met ruim 3,4 miljoen kijkers. De finaleuitzending van Idols had bijna 3,4 miljoen kijkers. Naar Studio Sport keken gisteravond 2,9 miljoen mensen, gevolgd door Nederland-Griekenland met 2,7 miljoen. Kopspijkers was goed voor 2,3 miljoen belangstellenden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid