Overslaan en naar de inhoud gaan

Celia Noordegraaf Communicatievrouw van het Jaar 2011

Celia Noordegraaf, clustermanager marketing en communicatie van het Jeroen Bosch Ziekenhuis is donderdagavond gekozen tot Communicatievrouw…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Celia Noordegraaf, clustermanager marketing en communicatie van het Jeroen Bosch Ziekenhuis is donderdagavond gekozen tot Communicatievrouw van het Jaar 2011. Logeion, beroepsvereniging voor communicatieprofessionals, organiseerde de tiende editie van deze verkiezing in de MTV Studios in Amsterdam. De jury was zeer te spreken over de kwaliteit van alledrie de finalisten, maar koos unaniem voor Celia Noordegraaf. "Daar staat de Communicatievrouw! Met de gave om hoofd en hart direct te veroveren. Een ambassadeur voor het vak", aldus juryvoorzitter Richard van der Eijk.

related partner content for mobile comes here

De jury was met name zeer te spreken over de gave van Noordegraaf om met weinig middelen, op een innovatieve manier, de verbinding met minder gebruikelijke coalities in de maatschappelijke omgeving te maken.
Tijdens de feestelijke avond in de MTV Studios nam Noordegraaf het op tegen twee andere finalisten: Eric Heres (directeur group communications & brand management van Eureko/ Achmea) en Joop Veen, (directeur communicatie van het ministerie van Defensie). De jury onder voorzitterschap van Richard van der Eijk, Communications Director Unilever Europe, bepaalde samen met de stem van het publiek de winnaar. De avond werd gepresenteerd door Jan Driessen, directeur Communicatie Aegon en winnaar van de prijs in 2009. Keynote speaker Steven van Belleghem (InSites Consulting) en auteur van de bestseller De Conversation Manager, sprak tijdens de avond over de overstap van co-creation naar collaboration. 'Een consument is trouwer aan een merk dan een brandmanager. De consument overleeft wel 30 merkmanagers.'
De verkiezing Communicatieman/vrouw van het Jaar is een initiatief van Logeion, de beroepsvereniging voor communicatie en werd dit jaar mede mogelijk gemaakt door hoofdsponsor Van Hulzen, USG Capacity, vakblad Communicatie, Van Speijk Innovatie Prijs, Sabel Communicatie, Sendsteps, Aegon, Unilever en de Evenementenadviseur Diederick van Eeden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in