Celebrity en Midi stoppen
Sanoma Uitgevers maakt bekend opnieuw titels te schrappen, Het gaat nu om Celebrity en Midi.
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/31eb26a1-2509-5bbf-92d6-a38e06add5b0/article/be/a6/bea6497c-0768-4b2e-bd5c-fd40ec55fcf9/opening_image/opening_image_hero/placeholder.jpg)
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/31eb26a1-2509-5bbf-92d6-a38e06add5b0/article/be/a6/bea6497c-0768-4b2e-bd5c-fd40ec55fcf9/opening_image/opening_image_hero/placeholder.jpg)
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op 10 juli verschijnt het laatste nummer van Celebrity (entertainment en showbizz), het laatste nummer van Midi (een blad voor 50-plussers) eind juni.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
‘De beslissing om Celebrity en Midi op te heffen past binnen de strategie van Sanoma Uitgevers om - door focus aan te brengen - haar print activiteiten verder te versterken’, meldt de uitgever. Beide titels laten onvoldoende winstpotentie zien, waardoor Sanoma dit besluit neemt.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaEerder dit jaar staaket Sanoma al gezondheidsglossy Top Santé.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid