Cebuco hekelt commercial Wereldomroep
De Wereldomroep is voor Nederlanders in het buitenland niet per se een beter alternatief voor Nederlandse kranten. Dat zegt Cebuco, de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Matthijs van Nieuwkerk, oud-hoofredacteur van Het Parool en de Amsterdamse tv-zender AT5, zegt in het spotje dat vakantiegangers beter naar de radio kunnen luisteren dan de krant te lezen, omdat de krant in het buitenland altijd een dag later komt. Volgens Cebuco-directeur Harald Hameleers is dat onjuist. Nederlandse kranten worden tijdens de zomerperiode op dezelfde dag gedrukt in de landen Spanje, Frankrijk, Italië en sinds dit jaar ook in Turkije (ANP).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid