Vier nominaties voor BrandConnection


BrandConnection is met “Teenage Thrills” voor Six Flags Holland genomineerd voor Best Travel & Leisure Campaign en Best Youth Campaign. Daarnaast is het mediabureau met Six Flags Holland en J&J Acuvue “2 Colour lenses” tweemaal genomineerd in de categorie Best Television Campaign.
Met de Acuvue-case “The power of your eyes” won BrandConnection in mei al de AMMA voor beste mediastrategie. De strategie voor Six Flags was tevens genomineerd voor een AMMA, evenals een nominatie voor de Amerikaanse CLIO Awards in de Content & Contact-categorie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe M&M Awards worden voor de elfde maal georganiseerd. In totaal zijn er een kleine 400 inzendingen uit tien landen ingestuurd. Er kon ingezonden worden voor zestien categorieën. De uitreiking en bekendmaking vinden op 16 september plaats in Londen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid