Overslaan en naar de inhoud gaan

Campina-actie voor 3FM Serious Request

Campina is dit jaar partner van 3FM Serious Request in de strijd tegen wereldwijde babysterfte.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Consumenten die tot aan Kerstmis melkproducten van Campina kopen, helpen volgens het merk zo mee aan het terugdringen van de wereldwijde babysterfte. Campina doneert een deel van de opbrengst van in totaal 68 verschillende producten aan het Rode Kruis voor de begeleiding en zorg van zwangere vrouwen in Afrika.

related partner content for mobile comes here

Deze producten zijn te herkennen aan het 3FM Serious Request-actielogo op de verpakking. De actie is deze week gestart met 250 ml. drinkbekers van Campina, te vinden in diverse bedrijfskantines en -restaurants in het hele land. Vanaf maandag 19 november zijn ook de overige Campina 1 liter actieverpakkingen in de supermarkt verkrijgbaar.

Campina zet voor de actie een tv-commercial en sociale media in. Daarnaast sluiten ruim 750 supermarkten zich bij deze actie aan. Men kan via op de ‘Melkmeter’ zien hoe groot de opbrengst is.

Campina’s partnerschap met 3FM Serious Request maakt deel uit van de vijfjarige samenwerking die FrieslandCampina en het Rode Kruis in februari 2012 met elkaar zijn aangegaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in