Campina-actie voor 3FM Serious Request
Consumenten die tot aan Kerstmis melkproducten van Campina kopen, helpen volgens het merk zo mee aan het terugdringen van de wereldwijde babysterfte. Campina doneert een deel van de opbrengst van in totaal 68 verschillende producten aan het Rode Kruis voor de begeleiding en zorg van zwangere vrouwen in Afrika.
Deze producten zijn te herkennen aan het 3FM Serious Request-actielogo op de verpakking. De actie is deze week gestart met 250 ml. drinkbekers van Campina, te vinden in diverse bedrijfskantines en -restaurants in het hele land. Vanaf maandag 19 november zijn ook de overige Campina 1 liter actieverpakkingen in de supermarkt verkrijgbaar.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaCampina zet voor de actie een tv-commercial en sociale media in. Daarnaast sluiten ruim 750 supermarkten zich bij deze actie aan. Men kan via www.campina.nl op de ‘Melkmeter’ zien hoe groot de opbrengst is.
Campina’s partnerschap met 3FM Serious Request maakt deel uit van de vijfjarige samenwerking die FrieslandCampina en het Rode Kruis in februari 2012 met elkaar zijn aangegaan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid