(Campagne) Pepe Jeans: je Facebookprofiel in 1973
Pepe Jeans bestaat 40 jaar. Om dit te vieren is het merk een Facebookcampagne gestart: reis terug in de tijd naar 1973.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Door de Pepe-pagina te liken kun je zien hoe je Facebookprofiel er in 1973 uit zou hebben gezien.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Als je accepteert, zie je onder andere je wall op Facebook in retro-seventiesstijl, net als je favoriete muziek en films.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSJe Facebookvrienden geven fictief commentaar op fictieve postings van jou. En je krijgt fictieve berichtjes van hen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid