Overslaan en naar de inhoud gaan

Chocomel lanceert nieuwe verpakking

Centraal staan de elementen die Chocomel al sinds 1932 kenmerken: de merknaam, de gele kleur en het handje met een glas chocolademelk.De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Om het nieuwe design, maar ook het drinken van koude Chocomel onder de aandacht te brengen is Chocomel een outdoor campagne gestart - Drink ‘m ijskoud! Om de campagne onder de aandacht te brengen, serveert Chocomel het koudste blikje Chocomel van Nederland in een ijssculptuur van 5 meter hoog. De onthulling is aanstaande woensdag 10 juli om 12.00 uur op het Domplein in Utrecht. Op www.chocomeltdown.nl kunnen deelnemers hun voorspelling voor het smeltmoment doen door een (virtuele) ijskoeler in te zetten. Op het moment van inzetten blijft
de koeler na het voorspellingsmoment slechts 5 minuten koud genoeg. De koeler wordt standaard gevuld met 5 ijsblokjes (goed voor 5 minuten). De marge kan verlengd worden door extra ijsblokjes te verdienen. Na de onthulling duurt het ongeveer drie tot vijf dagen tot het blikje valt. Iedereen kan het smelten live volgen via twee livestreams, op zowel desktop als mobiel.

related partner content for mobile comes here

Vanaf deze week is Chocomel in de nieuwe verpakking verkrijgbaar in de supermarkt en via de OOH Kanalen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in