Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever haalt Europese marketing naar Rotterdam

Unilever gaat zijn Europese marketingactiviteiten samenvoegen en onderbrengen in het hoofdkantoor in Rotterdam. Dit zou 400 banen opleveren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het besluit tot de samenvoeging van de Europese marketing treedt deze maand in werking, meldt het Algemeen Dagblad. Niet lang daarna worden de eerste honderd buitenlandse werknemers verwelkomd. Later in het jaar worden er nog eens driehonderd van hen verwacht.

related partner content for mobile comes here

Powerhouse
Rotterdam moet in de plannen van Unilever uitgroeien tot een European Marketing and Innovation Powerhouse. Het gaat de vele Europese Unilever-merken onderhouden en ontwikkelen. Hiermee zou een waarde van 13 miljard gemoeid zijn.

Behendig
De samenvoeging is ingegeven door de wens van Unilever om ‘zo behendig en flexibel mogelijk’ te reageren op veranderingen in de markt. ‘Dit is nodig om van succes verzekerd te blijven en het zal helpen in onze ambitie verder te groeien’, aldus een verklaring van het concern.

Londen global
Voor de samenvoeging verhuist het ‘Europese team’ vanuit Londen naar Rotterdam. Dit gaat om in totaal 150 marketeers. In Londen zelf wordt vervolgens de global marketing ondergebracht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in