Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Gratis Lidl-ijs voor Facebook-fans

Lidl Nederland is afgelopen week de grens van de 250.000 Facebook-fans gepasseerd. De supermarkt trakteert al haar Facebook-fans op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In september 2011 startte Lidl Nederland haar eigen Facebook-pagina om informatie te verstrekken over haar producten en duurzaamheidsactiviteiten.

related partner content for mobile comes here

Coupon
Vandaag telt de pagina 252.942 fans. Met een traktatie wil Lidl zijn fans bedanken. Alle Facebook-fans werd de mogelijkheid geboden om op de Facebook-pagina van Lidl Nederland gratis een coupon te downloaden. Uitsluitend op woensdag 15 mei krijgt de fan tegen inlevering van deze coupon één pak Gelatelli Aardbeienijsjes of Gelatelli Perenijsjes cadeau.

Spellen, prijzen én gesprekken
Lidl voorziet de Facebook-pagina regelmatig van interactieve spellen waarbij fans mooie prijzen kunnen winnen. Zo maken ze regelmatig kans op een minuut gratis winkelen.
Ook kunnen ze wekelijks stemmen op hun favoriete producten. De ‘Lidl Like’ van de week wordt vervolgens met 50% korting onder de fans aangeboden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in