Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne algemeen directeur Persgroep

De Persgroep heeft Frits Campagne aangesteld als algemeen directeur.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij wordt mede verantwoordelijk voor de kranten Trouw en de Volkskrant. Ook neemt hij de advertentiedienst en de lezersservice voor zijn rekening.

related partner content for mobile comes here

Tot 2003 zat Campagne in de hoofdredactie van Het Parool. Bij de overname door De Persgroep werd hij in juli 2009 directeur/uitgever bij AD NieuwsMedia. Het bestuur van De Persgroep bestaat verder uit topman Christian van Thillo en de financieel directeur Piet Vroman.

Door de komst van Campagne verlaat de uitgever van de Volkskrant, Rob Haans, per 1 april de Persgroep. Haans was de afgelopen drie jaar directeur/uitgever van de Volkskrant. Campagne: 'Het is zeker niet niks om na zes maanden het AD alweer te verlaten, maar ook het AD en Parool zullen van de inspanningen van De Persgroep profiteren.'

Bron: /Volkskrant.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in