Overslaan en naar de inhoud gaan

Buzz verleidt tot reclamekijken

Reclameskippen is, met de afstandsbediening en dvd-recorder, makkelijker dan ooit. Dus moet de kijker verleid worden om commercials te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Is de 30-seconden commercial op sterven na dood? Volgens de pessimisten wel. Toch worden er nog regelmatig commercials gemaakt die het tegendeel bewijzen. Commercials waar over gesproken wordt.

related partner content for mobile comes here

Een goed voorbeeld daarvan is een recente Amerikaanse tv-campagne voor Apple. In een van de commercials stellen twee mannen zich aan elkaar voor. De een, een wat ouder boekhouderachtig type, is ‘een PC’ en de ander, een jonge man in in t-shirt en jeans, stelt zich voor als ‘een Mac’.

Vervolgens ontspint zich een amusant gesprek over wat ze allebei te bieden hebben. Over de commercials uit deze campagne wordt gesproken en ze worden regelmatig van YouTube gedownload. Een dergelijke buzz-effect zorgt ervoor dat televisiekijkers die de commercials voor het eerst langs zien komen, niet snel wegzappen. Want ze willen wel eens weten wat er zo leuk is.

Bron: Marketing News

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in