Overslaan en naar de inhoud gaan

BrandFuel Academy van start

Afgelopen week opende ‘The BrandFuel Academy’ zijn deuren als nieuw opleiding- en congresconcept op merkgebied. Oprichters zijn Leo…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘The BrandFuel Academy’ bestaat uit drie concepten: BrandFuel College, BrandFuel24 en BrandFuelWeek.

related partner content for mobile comes here

Het BrandFuel College start eind april en is een 15 weken durende ‘blended’ opleiding strategisch merkmanagement, waarbij ‘e-learning’ wordt gekoppeld aan workshops en praktijkdocenten.

BrandFuel24 dat plaatsvindt op 5 en 6 juni wordt gepresenteerd als een jaarlijks terugkerende ‘inspiratietour’: een letterlijk reizende congresvorm waarbij deelnemers uit de marketing en merkenbranche 24 uur worden ‘gekidnapt’ en op zo volledig kunnen bijtanken op het terrein van ‘branding’. Als sprekers zijn onder anderen uitgenodigd Lars Wallentin (Nestlé), Bianca Cawthorne (Diageo), Dan Herman (DanHerman.com), David Taylor (Brandgym) , Dae Ryun Chang (Yonsei un. Korea) en Carl Rohde.

De BrandFuel Week vindt eind oktober plaats. Het gaat om een zesdaagse leiderschap training waar professionals niet alleen worden getraind op methodologie, maar vooral ook op vaardigheden en methodieken om doelstellingen en strategie ook daadwerkelijk te kunnen realiseren in organisaties. Meer info: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in